göster ama elletme

Merhaba biz ankaralı iki genciz. Ben blackbaby ve arkadaşım dreamboy 12 senedir yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmedi. İlgilenenlere güzel ama bizim için hoş olan birşey anlatıyooruz. Her yaz tatilinde olduğu gibi bu yaz tatilindede kampa gittik. Yanımızda ailelerimizde vardı, fakat biz ayrı çadırlarda kalıyorduk..    Yeni bir aile gelmişti iki kızları vardı, önceleri pek ilgilenmedik sabahtan akşama kadar plajdakilerin bizi bizim plajdakileri çıldırtmamızla geçiyordu. Üç bayanla tanışmıştık o akşam onlarla birlikte bara gittik    ne bilelim iki bira ile sarhoş olacaklarını beklediğimizden çabuk teslim oldular kamp deniz kenarında olunca bizim yeni ailenin güzel tatlı    kızlarıda bizi sahilde görmüşler sarmaş dolaş.Biz sıcaktan çadırda uyuyamadığımız    için yanyana hamaklarda yatıyorduk. fazla içtiğimizden dolayı gözlerimi yarı kapalı sohbet ediyorduk, birden suratımızda suyun soğukluğunu hisssettik. Karşımızda bizim şirin    kızlar vardı hamaktan indiğimizde onlarında denizin kenarına doğru koşmaya başladığını gördük. Aradığımızı bulmuştuk sanırım yanlarına gittik kumun üzerine uzanmışlardı ikisininde    göğüsleri dimdikdi. Bizi çıldırtmışlardı, ama yeni tanıştığımız için çekiniyorduk biraz muhabbet etikten sonra kayalıklara doğru yürüdük. Kısa bir konuşmadan sonra iki tarafında istediği olmaya başlamıştı. Dream nurcanın üzerindeki tişörtü çıkardı ve göğüslerini emmeye başlamıştı bende bu sırada gülcanın mayosunun arasından    yavaş yavaş kıvrılmayı düşünüyordum ve uygulamaya geçmeye başlamıştık.Bizde şortlarımızı çıkardık ve ikiside aynı anda ne istedğimizi biliyormuş gibi yalamaya başlamışlardı, tabiri caizse 69 pozisyonuna geçmiştik biraz devam ettikten sonra junıorun    gülcanın bacak rasından kıvrılması ve çığlığı basmasıyla dream de, nurcanı çıldırtmaya başlamıştı. Bir yandan git gel yaparken bir yandan öpüşüyor    göğüslerini yalıyorduk bunlar gerçektende çok tatlı kızlardı. İçkinin verdiği sarhoşluk ve bu seksi kızların verdiği o doyumsuz tat ile sabahı etmiştik.Sabaha kadar defalarca bole gitti ankaradan değişik fantazilerden hoşlanan bayanlar maillerinizi bekliyoruz. aslında daha detaylı naltmak isterdik am biraz utangacız işte idare edin hem böyle daha zevkli ve heyecanlı poluyor    sanırım. İlgilenenlere e- posta adreslerimiz blackbaby06 Gönderen: kültürel