amca kızına ailem evdeyken çaktım

merheba arkadaşlar ben size hikayemi anlatayım bir gün yaz günüydü babam amcam annem yengem felenfilan piknik yapmaya gitmişlerdi ben tabii hemen amcamın kızının yanına gittim o bana vermek istiyordu ama fiziği güzel olmasada ben skmeye kafaya koydum sonra o annemin telefonundan one direction şarkıları göderiyordu kendi tline ben o sırada işe koyuldum o orda bacak bacak üstüne atmış adeta beni çağırıyordum bende hemen gittim ve bana götünü döndü bende deydirmeye başladım sonra annemlerin aci işi çıktı onlar gitti ve benle o kaldık sonra sokmaya başladım memelerini ellemeye başladım üstünü çıkardı bende hem üstümü çıkarıp hemde 31 çekiyordum sonra am dan götten

Rus hatuna gün boyu çaktım

Selam ben Rıdvan Kocaeli’de ikamet eden karizmatik bir kişiliğe sahibim. Bir çok bayan ile seks anım oldu fakat sizlere grup sex hikayemi anlatmak için buradayım. Arkadaşım Doğanay ile gittiğimiz eğlence mekanında güzel kızlar vardı.
Doğanay’da bende bir çok kızla görüşen hali vakti yerinde gençler olduğumuz için seks konusunda hiç açlık hissetmiyorduk. Ben araç kullandığım için gece eğlencelerinde alkol almıyordum zaten normalde alkol seven birisi değilim. Arkadaşım Doğanay ise biraz alkol içince direkt olarak seks mekanizması işlemeye başlıyor ve çevredeki kadınlara sarkıntılık yapıyordu. Bu durum bazen başımıza iş açsa da bu gece çok önemli değildi, çünkü kadınlar para ile çıkıyordu dolayısı ile sarkıntılık yapmadan tanışma fırsatı olmuyordu. Ortam ve eğlence güzel arkadaşım içtikçe coşuyor ve bana şu nasıl bu nasıl diye kızları gösteriyordu. Ben ayık kafa olduğum için gösterdiği kızlar ilgimi çekmiyor kız alma hissinden onu caydırmak için elimden geleni yapıyordum. Fakat benim kız almayalım sözlerim çok uzun sürmedi mekana gelen 1,80 boylarında boydan elbiseli ten’i ve vücudu çok seksi tıpkı Sibel Kekilli’yi andıran bir hatun bütün fikrimi değiştirmiş ve çatır çatır nasıl bu kızı sikerim düşüncesine geçmiştim. Giydiği boydan açık renk elbisenin altında renkli g string iç çamaşırı ve dolgun memeleri beni benden almıştı. Çok geçmeden tıklım tıklım olan mekan’da kızı başkasına kaptırmamak için masaya çağırttırdım. Lavabo’da olan Doğanay gelip yanımda ki hatunu görünce sen bu işi biliyorsun dedi başka bir şey demedi. Fakat ben sürekli sex yapan hatta bazen iki kız ben tek seks yapan biri olduğum için farklılık peşindeydim. Arkadaşıma bütün gördüğün kızları unut ve bana tabi ol dedim. Sebebi ise uzun süre arkadaşım olan dostumun kafasının güzel olması ve aldığı kızı en fazla bir posta sikip sızacak olmasıydı. Rus asıllı olan Lena ile sıkı bir pazarlığa tutuştum bunun nedeni ise kız benden hoşlandı fakat ben grup seks teklif ediyordum. Ver papazı al kızı derken sonunda ikna ettim. Lena finali bizimle grup olarak bitireceği için bana yeni geldim biraz eğleneyim içeyim sonra gidelim dedi bende bizim amacımız zaten seks değil eğlence idi seni görünce fikrim değişti dedim tebessüm eden Lena elimde tutarak beni piste kaldırdı. Pistte dans edenler adeta önden yürüyen Lena’yı görünce açılıyor yüzleri gülüyor fakat benim elimden tutup geldiği için yüzleri düşüyordu. Bir müddet kucak dansı yapan Lena beni neredeyse oracıkta boşaltacaktı. Bir süre dans ettikten sonra masamıza döndük ve Lena içmeye başladı. Kafası çakır olduğunda hadi gidelim dedi ve oradan çıktık. Yakınlar’da bir otele gidip yan yana iki oda kiraladık ve yukarı’da tek odada birleştik. Yatağa elbiselerimiz ile uzandık benimle bir sevgili edasında sevişen Lena’nın tangasını sola kaydıran Doğanay kızın amcığını somururcasına yalıyordu. Lena benimle öpüşüyor ve amcığını emilmesi ile zevkleniyor dudaklarımı ısırıyordu. İlk geldiğinde gözüme takılan harika memelerini elbisesinden kurtararak özgür bıraktım. Doğanay amcığı şapur şupur yalarken bende kızın memelerini avuçluyor ve benim dalgayı ağzına veriyordum. Lena ters ilişki istemiyor birinize sakso çekerken diğeri siksin diyordu. Doğanay gece’den beri gösterdiği kızları unutmuş ve bana sakso çeken kızın eline aleti tutuşturmuş amcığı yalamaya devam ediyordu. Kalkan penisi ile kızın iç çamaşırı çıkaran Doğanay kıza sert bir giriş yaptı ağzında benim alet olan Lena sikilmeye başlayınca değişik sesler çıkarıyordu. Doğanay bir süre sonra kızı domalttı ve o şekilde sikmeye başladı bende istifi hiç bozmadan taşşaklarımı ve penisimi yalatmaya devam ediyordum. Doğanay’a geleceğin zaman haber ver yer değiştirelim daha uzun sürsün keyfine varalım demiştim. Sert girip çıkan arkadaşıma Lena arada yavaş yavaş diye uyarıda bulunuyordu. Doğanay bana işaret yaparak geleceğini bildirdi ben hemen domalmış kızın arkasına geçtim oda benim yerime geldi. Ben harika fizikli kızın amcığına girip çıkarken kız ona sakso çekiyordu. Ağır hareketler ile gidip geliyordum yavaş yavaş hızlandım fakat yer değiştirmemizin pek anlamı olmadı. 5 dakika kadar domaltarak siktiğim Lena inlemelerini artırdı ve yavaş yavaş boşalacağı belliydi evdeki hesap çarşıya uymadı aldığı haz ile arkadaşıma sakso çeken Lena titreyerek boşalırken arkadaşımı’da boşalttı. Aynen dediğim gibi oldu Doğanay bir kaç dakika sonra sızdı ve uyudu kaldı. Lena ile baş başa kaldık arkadaşıma yavaş yavaş diyen kız gitmiş yerine adeta bir seks makinası gelmişti. Boşalan Lena beni yatırdı ve üstüme çıkıp deliler gibi zıplamaya başladı. Füze gibi memelerinin uçlarını sıkıyor zevkin yanında tatlı bir acı veriyordum ona. Bir müddet inleyerek sikişen Rus hatun beni şaşırttı tekrar boşalacaktı ve beni tokatlayarak sik sik sik diye ritim tutarak çığlık çığlağa boşaldı. Ben henüz gelmemiştim biraz uğraşarak sızmış arkadaşımı uyandırmaya çalıştım ama nafile. Kızı banyoya sokup lavaboya domalttım ve gidip gelmeye başladım aldığım zevk ile diz çöken Lena’nın ağzına ve yüzüne fışkırtarak boşaldım.
Abartısız sabah 7 gibi başlayan seks 11 e kadar sürdü ve rus kızın amını düm düz etmiştim. Grup ile başlayan seks hikayem bu şekilde sonuçlandı teşekkürler Lena.

Türbanlı Baldiza Bekar Evinde Çaktım

Badiz seks hikaye okurlari merhaba sizlere baldizimla muhtesem bir seks hikayemden bahsetmek istiyorum. Bundan yaklaşık 1 yıl kadar önce baldizimi bir erkekle yakaladım ailesi bu la görüşmesine izin vermiyordu benim baldız da makyajı olsun giyimi olsun muhteşem diyebilirim aşırı seksi yani her neyse ben bunları yakaladım ve baldız bir daha bunla gorusmuyeceksin dedim döndü bana dedi ki sen ablamla görüştüğüm zamanlar biri sana böyle dese ne der din haklıydı ama açık olduğunu biliyordum bu adamla görüşme demelerinin sebebi daha öncesinde b aldizimin bakireligini almıştı o an gözüme daha güzel geldi kulağın yaklaştım ve ablanin yerinde senin olmanı ne isterdim bir bilsen dedim. Yüzüme gülümseyerek inanayimmi dedi penisim dim dik olmuştu ınan yavrum onun yerinde olsan var ya neler olurdu dedim ne olurdu diye sorunca gel istersen arkadaşın bekar evi var oraya gidelim orda anlatayım neler olurdu dedim kabul etti. Birlikte bekar evine gittik oturduk sohbet felan ee neler olirdu hadi şöyle deyince saçından tutup dudagina yapistim  elimi ammina attigimda ammi sulanmisti belliki zevke gelmişti hemen üstümüzde ne var ne yok çıkardık süt gibiydi vücudu artı birde turbanli onu söylemeyi unuttum siki mi avucladi ve saksı çekmeye başladı 15 dakka kadar yaptıktan sonra yatağa uzandım bunu üstüme alıp siki mi ammina soktum bir bağırdı o sıra o ses beni daha çok zevke getirdi dibine kadar soruyordum ben soktukca o bağırıyordu tam tamına yorgun luktan olsem de iki posta attım sonra onu boşaltmak için dakikalarca parmaklamaya ve ammini yalamaya başladım titriyordu her yeri bacakları felan sonunda uğraşmaya değdi bardaktan boşanırcasına bıraktı. O günü öyle bitirdik neyse şimdi her iki günde bir buluşup bekar evinde sikisiyoruz baldiz gercekten baldan tatli beni dinledigin icin herkese tesekkur ederim ilerleyen gunlerde gerceklesen hikayeleri sizlerle paylasmaya devam edecem beni unutmayin keyifli dakikalar…

Öğrenci Servisinde Tanıştığım Çıtıra Çaktım

Tüm Seks Hikaye okurlarına Merhaba Sizlere Başımdan geçen ve henüz yeni olan hikayemi anlatmak istiyorum. Bu hikayemi ilk defa bu sitede paylaşıyorum neden bilmiyorum ama güvenilir canlı bir site geldi gözüme, Şimdiden hikayemi okuyan herkese teşekkür ederim ve başlıyabilirsiniz.

Herkese Merhaba arkadaşlar benim adım taner ve Size anlatacak olduğum bu hikaye hemen hemen başıma 1 ay önce geldi.Sitenizi uzun zamandır bilmiyordum ve geçen gün denk geldim.Hem gece gece hazır denk gelmişim hem de benim hanım uyurken yazayım dedim sizlere arkadaşlar.Neyse ben uzun zamandır kamyon şöförlüğü yapıyorum arkadaşlar.Fakat bir süre önce büyük bir kriz çıktı kamyon taşımacılığı sektörünce ben de kendimi ve ailemi daha fazla riske atmamak için kamyon sektöründe olan sermayemi öğrenci servisi işine kaydırmaya karar verdim.Zaten o da şöförlüktü ve benim mesleğim ile aynıydı.Orada öğrencileri alır bırakırken başıma gelenleri yazacağım şimdi.Lise 2 gıden bı kız vardı adı vermeyım kız bı affet 165 boyunda 50 kıl mavil gözlu bı o kadar fızıgı duzgun okulda her kez maviş dıyo ama can yakın bı kız aılesı de tanişyoz kız enson bırakıytorum ev hep sohbet edıyoz tabı bu aradasexs konuşyoz konuşmalar sıcak olunca o bacakların bır bırne surtıuyo ılk nasıl mılı oldun fılan dıyo bende cevap verıyorum bı hafta sonu bı baktım benı arıyo evdeyım canım sıkıyo babamlar şehır dişin çıktılar gelırmısınız dedi tabı dedım eve gıttım bı baktım kı ustune kırmız bı aşofmanla kalarşiladı.
çat kavve derken yıne sohbete daldık bı baktım kı aşofmanın fermuan acıyo yanıma oturdu sıkım elledı babı benım sıkım kazık gıbı olmuş yumuldum bal dudaklarına harıkadı yalıyorum onume agıldı ne yapıyorsun dedım anemın bana yaptıgın yapıyorum aşkım dedı emzık gıbı emıyo sonra 69 gectık dılım yalıyom dar temız taze amcıgın bakıreyuım agzından çıkartım yuzune goguslerın fiştırtım sonra bı daha emtı ve onume domaldı bılıyorum aşkım gotumu ıstıyon ded evet dedım kıremledım başın soktum bagıryo ay oh dıyo tabı bu arada onu ıslanmiş sular akıyo hem pompalıyom hemde okuşuyom hızla aşkım dedı sen babamdan daha ii yapıyorsun ded ben hep annenmı babamı ızlıyorum çıglıklar atıyo ıkımızde boşaldık sonra lıse bıten kadar devam ettı her hafta sonu onu lıse kıyafetlerı ve ölçulerı benı delı edıyordu lıseden sonra sıkıştık şimdı evlendı şehır dişına çıkmiş gelmesı beklıyorum. Geldikten sonra eminim geçen zamanın telafisini fena şekilde çıkarıcaz beklemede kalın o yüzden beni dinleyen herkese teşekkürler. herkese iyi akşamlar.

Eve Gelen Bakıcıya Çaktım

Evet değerli okurseverler sizleri Bu yazımıza Dul Sikiş Hikayesinde buluşturuyoruz. Başında geçen bir hikayesini bizlerle paylaşan okurumuz. Oldukça açık sözlü bir şekilde hikayesini yazıya dökmüş. Bizde sizleri Bu hikayemizle başbaşa bırakıyoruz. Okuyan herkese keyifli dakikalar.

İyi günler benim adım Gülabi, 33 yaşında bir esnafım, size başımdan 2 hafta önce geçen bir hikayemi anlatacağım, 5 yıldır evliyim ve 7 aylık bir kızım var, karımın adı Müjde, 30 yaşında, çok güzel bir kadındır, neyse benim anlatacaklarım tabi ki aramdan geçenler değil, benim hanım da çalıştığı için bebeğimize bakıcı tutmaya karar vermiştik, daha önceleri ananesi bakıyordu fakat oda çok yaşlı gözünün önünü görmezken benim bebeye nasıl baksın diye bakıcı tutmaya karar vermiştik, sorduk soruşturduk 27 yaşlarında bir kadın geldi, geldi ama öyle bir geliş tarzı vardı ki sanki yol sütünden bütün ahaliyi peşine takmış gibi bir havalı sağlam kasalı koca dudaklı sarışın at gibi bir kadın, ben görür görmez tamam dedim gel başla işe hemen diye anlaştım kadınla, çokta para istiyordu ama bir şekilde orta yolu bulup anlaştık, benim kuyumcu dükkanım var ve iki de çalışanım var, bu nedenle geç gidiyorum.
sabahları iş yerine zaten onlar hazırlıkları yapıyor ben gelmeden her şeyi ayarlıyorlardı, benim hanım da erken gittiği için öğlen saatine kadar bakıcıyla zaman geçiriyorduk, beni her defasında nasıl oluyor da orgazm ediyordu anlamıyordum, eğildikçe doğruldukça ben bir garip oluyordum, gençte bir kadındı ve insanın aklını çalabilecek bir güzelliğe sahipti, birkaç kez yanaştım kendime doğru çekmeye çalıştım ama olmaz hayır gibi laflar ediyor anlayacağınız tepsisi çocukları bile sindiremezdi, ben birkaç gün daha böyle devam ettikten sonra aklıma iyice koymuştum bu kadına çakacaktım, ertesi gün öğlen saatlerinde bebeğimin odasına gittim, oda bebeğimle ilgileniyordu, arkasından yanaşıp kendime doğru çektim,
sürtünmeye başlamıştım, faktan güzel tepkilerde veriyordu, ensesinden birkaç kez öptükten sonra kendime doğru iyice çektim, üstünde ne varsa çıkartmaya başladım, yarı çıplak etmiştim, sonra bebekten uzak bir yere çekip soymaya başladım iyice, sikimi de çıkarıp ağzıma verdim yalatıyordum, on dakika kadar yaladıktan sonra boşalmıştım ağzının içine, o ağzını temizlemeye giderken bende üstümdekileri çıkartmaya başladım, o geldiğinde bende çırılçıplak olmuştum, yapmasak mı dedi bir an ama kim takar gel bakalım dedim buna, yapıştım yeniden dudaklarına duvara doğruda iyice dayadım öpüşmeye amcığını okşamaya başladım, biraz parmağımı sokup çıkartıp ki sulanmıştı amıda, ben biraz daha okşadıktan sonra sikimi yerleştirdim amının üstüne yavaşça ittirmeye başladım, hart diye girmişti içine, belli çok yarak yemiş zamanında, neyse ben git geller yapmaya başladım, amı tat vermiyordu, çok aşırı genişlemişti, bende ters çevirim arkadan geçirmeye başladım, on beş dakika kadar çaktıktan sonra boşalmıştım, amı çok genişlemiş tat vermese bile işi benim hanımdan çok daha iyi bildiği için bazı sıralar onu sikmeye devam ediyordum, birkaç ay böyle devam etmişti ve en sonun da karımla birlikte ikisini sikmeye başlamıştım.

Esenyurt escort
Ataköy escort
Avcılar escort

Mağazaya Gelen Müşteriye Tuvalette Çaktım

Merhaba seks hikaye okurları.Erotik Hikaye Bizim iş yerine gelen müşteriyle ilgili bir seks hikayem’den bahsetmek istiyorum. İstanbulda Bir mağazada reyon görevlisi olarak çalışıyordum. Taki bu hikayemin o anına kadar.
Mağazaya Gelen Müşteriye Tuvalette Çaktım (Seks Hikayem)

Sürekli gelen bir müşterimiz vardı. Hemen hemen herkes tanırdı onu….Erotik Hikaye… Çok güzel pavyon karıları gibi giyim yaoan seksi bir vücuda sahip bir kişiydi. Bir gün yine elbise almaya gelmişti onunla sürekli ben ilgilenirdim aramız oldukça iyiydi yani. Bir kaç parça kısa elbiseleri eline aldıktan sonra kabine geçti denediği elbiselerin kabinde fermuarını ben çekyordum elim vücuduna değdikçe kendimi kaybediyordum hoşuma gidiyor sikim kazık gibi oluyordu yine elbisesini düzeeltirken elim vücuduna değdi. Sikim yine kalkmıştı bu sefer kalktını oda farketti. Yüzüme gülerek dur bir tane daha var dedi..
İçeri girdi 2 dakka sonra canım bi gelsene yardım edermisin dedi. Kabine girdim arkasından fermuarı çekerken eliyle sikimi tuttu be an değince huylandım gibi oldu daha sonra gülerek suuusss duyacaklar dedi ve tuvalete giddicem arkamdan gel dedi… Benden tamam dedim içim içime sığmıyordu. Kendi lavaboya gittikten sonra arkasından bende çıkıp gittim.lavabonun girişinde beni bekliyordu. Hemen içeri girip bir tanesine girdik. kapıyı akapatıp delielr gibi sevişmeye başladık. Çok iyi biliyordu işini. Önüme eğildi ve pantolunumu indirip Sikimi ağzına alıp sakso çekmeye başladı. Titreme gelmişti bana. ;Hayal gibiydi. 4 dakka felan ağzına aldıktan sonra bunu kaldırıp arkasını dönderdim eteğini kaldırdım külotunun arasından sikimi ammına sokup köküne kadar iteledim.
Kendinden geçti o an ufak bi bağırdı ama susturdum. Ammı tertemiz yeni traş etmişti göğüsleride süt beyazı gibi bembeyazdı. Bir postayı boşaldıktan sonra 2. Posta için bir daha girdim ammına son sürat hızla köküne kadar çakıyordum. Bana ohhh süpersin beklediğimden daha iyisin dedi. O konuştukça ben daha fazla kendimden geçiyordum..
Tam işimizi bitirip çıkarken kapıda müdüre yakalandık. anladı herşeyi o gün işten kovuldum. Ama onla hala görüşmeye devam ediyoruz evlerine davet etti dün ordaydım. Yine deliler gibi sikiştik. Beni rahatlatmada onun üstüne biri daha olduğunu zannetmiyorum 40 yıllık sikişçi gibi. Hayat sikiş ortağım o benim. Beni dinlediğiniz için teşekkür ederim…
 

Pendik escort
Tuzla escort
Bahçeşehir escort

Komşunun ikiz kızlarına aynı anda çaktım

Komşunun ikiz kızlarına aynı anda çaktım…
Merhaba komşu seks hikayeleri okurları, arkadaşlar mesut ben Adana’dan size anlatacağım seks hikayesi 2009 yılının kışında gerçekleşti. Komşumuzun ikizleri olan sude ve buse ile aramda yaşandı. Sude ve Buse o zamanlar liseye gidiyor bende üniversite sınavlarına hazırlanıyordum.
Daha önce Sude ve Buseyi deflarca asansörde kıstırıp ellemişliğim var her seferinde ikiside “Mesut emin ol bir gün sana siktirecem ama zamanını bekliyorum “ deyip geçiştirirlerdi beni. Bir gün Sude ile ders çalışırken, “Hazırlıklı ol Buse ile planlar yapıyoruz ona göre”dedi. Bu beni daha da heyecanlandırdı demek ki iki kardeş bana vereceklerdi. Nitekim de öyle oldu. Sude bu akşam ailesinin evde olmadığını ve Buse ile beni beklediklerini gelirken de içeçek bir şeyler almamı söyledi.
Akşam saat 8 de ikizlerdeydim. Kapıyı Buse açtı, üzerinde iç gıcıklayıcı bir kıyafet vardı. Mini eteği ve askılı tşirtü ile beni çıldırtmaya yetmişti. Bu kış günü bu şekilde açılıp saçıldığına göre benimle ilgili değişik fikirleri vardı. Biralarımızı yudumlarken muhabbet ediyorduk. Sude ile Buse yan yana oturmuş bir yandan birbirlerine dokunuyorlardı. İki kardeşin beni çıldırma çabaları en sonunda meyvelerini verdi. Pantalonumu çıkarıp ikisinin arasına oturdum sanki bunu yıllardan beri yapıyormuşuz gibi rahattık. İlk hareket Buse’de geldi yarağımı kavradı ve 31 çekmeye başladı. Sude’de yalıyordu yarağımı, yani bir kardeş bana 31 çekiyor diğeri de deliler gibi yalıyordu. Saçını bir o tarafa bir bu tarafa savurup kendinden geçiyordu bunu görüp zevke gelen Buse hemen yarağa yapıştı aynı anda iki kardeş yarağımı yalıyordu. Biri sikimi yalarken diğeri de taşaklarımı ağzına almış onlarla oyalanıyordu.
Bu arada ikisi de öpüşüyorlar araya da benim sikimi alıyorlardı. İki çıtırla bunları yaşamak emin olun bir daha başıma gelmesinin imkanı yoktu. Liseli sex hikayelerinde bazen okurdum böyle şeyler ama inanmazdım şu anda bunu yaşıyordum anlatılmayacak kadar heyecanlıydı. Derken Sude yerinden kalktı yeni tüylenen amcığını bana yalatmaya başladı sabırsızdı oda ilk defa yarak yiyecekti. İkisi de daha önce bir çok kez sevişmişti ama ilk defa bana vereceklerdi. Bakireliklerini bana bozduracaklardı. Onunda ayrı bir heyecanı vardı bende. Ben Sude’yi baya yaladıktan sonra kıvama getirdim. Ve yarağımın kendisi için hazır olduğunu söyleyip dibinden tutup kendimi ona bıraktım. Bu arada birden almamasını yavaş yavaş yapmasını söyledim. O da dediklerimi harfiyen yaptı üzerine otururken usul usul oturdu. Bu şekilde 5 dakika gidip geldikten sonra artık sikime alıştığını düşünerek başladım pompalamaya. Ama ne pompalama Sude resmen kucağımda zıplıyor Buse’de onun göğüslerini yalamaya çalışıyordu. İkimizin de soluk alış verişi hızlanmıştı.
Boşalmak üzereydik, boşalacağımı anladığımda hemen içinden çıktım ve Buse’nin dudakları arasına verdim. Buse resmen köpek gibi yalıyordu. Eveeetttt benimorospu bacılarım , evet benim küçük kadınlarım çığlıkları içerisinde ben ve Sude boşaldık. Buse ise yarağımı gırtlağına kadar almış tüm spermleri yutuyordu. Sude’nin amcığına baktığımda kan süzülüyordu. Ben temizlenip geliyorum siz devam edin dediğimde Sude kardeşi Buse’yi sırt üstü yatırıp yalamaya başlamıştı bile. Ben geldiğimde kardeşinin sulanmış amcığına sokmam için benim yarağı yalamaya başlamıştı bile. Kalkan yarağımı Buse’ye doğru usul usul sokmaya başlamıştım. Buse kendisini kasıyor kastığı içinde zorlanıyordum daracık amcıklardı bunlar çok şanslıydım. Buse’de artık kendisini Salı vermiş tempomu arttırmamı bekliyordu.
Bende o şekilde yaptım. Hızlanmıştım artık Buse’nin bacakları arasında gidip gelirken Sude’de Buse’in dudakları üzerine oturmuş amcığını yalatıyordu.
Hepimiz çığrımızdan çıkmış inliyorduk. Buse “evet erkeğim, hem eniştemsin hem kocamsın hadi devam et” diyip beni iyicene gaza getiriyorlardı. Artık inlemelerimiz birbirine karışmış, resmen evin içinde çığlık çığlığaydık. Artık boşalmak için hazırdık 3’ümüzün inlemeleri birbirine karışarak boşaldık. Bu arada ben Busenin içinden çıkıp göğüslerine doğru boşaldım. Buse’de kardeşi Sude’yi diliyle boşaltmıştı. Bu şekilde 1 yıl boyunca defalarca sikiştik. Diğerlerinde daha usta olmuşlardı onları da bundan sonraki sex hikayelerinde yazacağım şimdilik bol sevişmeli günler diliyorum.