Home » Posts tagged "hikayeleri"

biricik komsumuz abla seks hikayeleri

slm sekerkız okuyan arkadaslar ben ist dan mert yasim 19 ve sozlerime boyle basliyolum bundan 1 ay once komsumuz sevim abla bizim evin onunde domaltigi zaman basladi hep onu dusunerek 31 cekertim ve sevim abla birgun bize geldiginde bilg basina gecince basla ve ben sevim...

Continue reading »

yaşlı amca genç gelin siker hikayeleri

slm evlı bayanlar cıftler ben taner 28 y 185 boy 76 kg kumral etletık yesıl gozlu bır erkekgım bırgu.. slm evlı bayanlar cıftler ben taner 28 y 185 boy 76 kg kumral etletık yesıl gozlu bır erkekgım bırgun evımde oturmus bıramı yudumlarken telımde bır arama...

Continue reading »

ben ve yengem seks hikayeleri

slm ben 24 yaşında bir gencim 3 yıldır evliyim karım dünyalar güzeli bir vücudu var özellikle organları neyse bize birgün yengem ve kocası kalmaya geldi oda 35 yaşında ama olduğundan küçük gösterir onunda vücudu dünyalar güzelidir karım ve yengemi hep arzulardım 3 senedir karımla ilişkiye...

Continue reading »

sex hikayeleri

Oglum Mert 16 yasinda, oMobil Porno Hikayeleri yastaki her çocuk gibi sekse merakli. Benden gizli porno dergiler okuyor, bunu normal karsiliyorum, görmezlikten geliyorum… Kocam ise gitmisti, ben oglumun odasini topluyordum, masasinin üzerinde o dergilerden birini buldum, kaldirmayi unutmustu… Söyle bir alip inceledim, bu öyle siradan...

Continue reading »

Ilkbaharda sex hikayeleri temizligi

Ilkbahar temizliği Merhaba arkadaşlar sizlere kısa bir süre hikaye yazamadım neden diye sormayın sakın çünkü yaşanan bişey olmadı:))))))) maşallah birsürüde myl gelmiş buarada hadi geldimbuhikayeyi yaşayalı daha 1 saat oldu cenabet cenabet yazıyorum valla busabah erkenden çevreyoluna geldim iş bekliyorum tabi işegiden gitti ben hala...

Continue reading »

ben elıf mert fıgen seks hikayeleri

slm hikaye okurlar benim adım dede (20)bu yazacagım hikaye tamamen gerçektir sadece yerimiz ve isimlerimiz gerçek değildir gaziantep te mesek yüksek okulunda okuyorum birgün ben elif (18)mert(18) figen(20) ormana piknige gittik arba kiralamıştık güzel bir pazar günü idi ders çalışma bahanise ile pikniğe gittik. elifin...

Continue reading »

muhtesem cıftt ile harıka dakikalar sex hikayeleri

Selammm    nin sikici ve güzel sikişen okurları ben emre 28 yasında esmer yakısıklı bır gencım.oncelerı sızın gıbıokuyup ınanamadıgım ama ınsanın basına gelınce anladıgı gusel bır anımı paylasmak ıstedım.olayın sahıplerınınde iznini alarak neyse lafı uzatmadan konuya gıreyım.bır gun eskısehırı bılen ıyı bılır meshur hamam yolu...

Continue reading »

karımı başkasıyla düşünmek sex hikayeleri oku

Eşimle üniversitede tanıştık. Evlenmeden önce 5 yıl birlikte olduk. İlk başlardan beri cinsel hayatımız da renkliydi. 1-2 yıl sonra ilişkiye de girmeye başladık. Zamanla birbirimizden önceki sevgililerimizi de anlatmaya başladık.Benden önce de birkaç kişi ile seviştiğini anlattı.Başta kızsam ve kıskansam da sonraları bu hoşuma da...

Continue reading »

komşu sex hikayeleri [ teyzemin kızı ]

slm degerlı azgın Mobil Porno Hikayeleri arkadslarımm:):)ben 19 yasın kumral 180 boylarında genc delıkanlıyım.her gencın arzuları ısteklerı vardır dogal olarak benm de bı gun teyzemın kızıyla evde oturuoz butun aıle ıcerdeyken bız salonda dertlesıoduk cocuklugumuz anlatıyoduk gecmıste yasadımız olayları (kucukken evcılık faln oynardık)nese ben zıpladım...

Continue reading »

aldatan kadınların sex hikayeleri

samurasy writes “slm offbe uyelerı başkasını bımem ama  benım başımdan gecen olay harbı gercektır   ben ışım geregı  bufe ışı yapıyorum  bır tane bayıldıgım bır sekreter vardı muthış bır afettı   gofusler dolgun  bacaklar sut gıbı beyazdı bana sıparış verdıgı zaman cok heyecanlanırdım onu gormek ıstegını elıne...

Continue reading »